hannizzplace

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Hanna - 28 mars 2012 12:07

Onsdag idag och jättekallt ute, bra för min del då jag kanske får se älskling något, förutom när han ligger under sin bil dagarna i ända. Idag ska jag försöka ta tag i det jag inte hann med igår, och även ringa till skolan och skälla lite. Jag hatar sega lärare!                                                                                                         Skolan har en regel på att det inte ska ta mer än 48timmar efter att man skickat in ett uppdrag tills det är rättat, dock verkar en av lärarna vara sjukt seg på just det, och nu har det gått 3 dygn sen senaste tyskauppdraget blev inskickat.                                                                                                                               Men nu ska jag kila ner och äta brunch, och ladda upp inför barnmorskan imorgon kl: 08:00, nu håller vi tummarna för att magen har växt mycket, så vi slipper åka in på ett tredje ultraljud. 













Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggen i andra språk

Things

Blogvertiser

Ovido - Quiz & Flashcards